Критерії оцінювання учнівської діяльності
Критерій/бали
|
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
Пошукова діяльність
|
-
при виконанні
завдань використано як рекомендовані,
так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-
застосовані різні
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
робота виконана
самостійно.
|
-
при виконанні
завдань використано всі
рекомендовані інтернет-ресурси;
-
застосовані деякі
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
виконання роботи
самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
|
-
при виконанні
завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
застосовані стандартні
пошукові навички роботи з пошуковими системами;
-
виконання роботи
здійснено зі сторонньою допомогою.
|
Виконання завдання
|
-
виконана робота відповідає темі квесту та
поставленим завданням;
-
використовується
інформація з достовірних джерел;
-
цитати з
використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на
інтернет-джерела;
- аналіз та оцінка матеріалу демонструються
на високому рівні;
-
відповіді на запитання
повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
-
висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення
до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації;
-
завдання виконано
в повній мірі;
-
завдання виконано
вчасно у визначений часовий проміжок.
|
-
у виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка інформація
використовується з недостовірних джерел;
-
інформація
використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються
частково;
-
інформація
проаналізована та оцінена частково;
-
відповіді на
запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані;
- завдання виконано в повній мірі, але наявні
неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж
другорядного;
- недостатньо виражена власна позиція й
оцінка інформації;
-
завдання виконано
з невеличкою затримкою.
|
-
у виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-
деяка (або вся)
інформація використовується з недостовірних джерел;
-
інформація
використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються;
-
матеріали дібрані
випадково, не демонструють логічного зв’язку;
-
інформація не
проаналізована і не оцінена;
-
відповіді на
запитання неточні або відсутні взагалі;
-
відсутні приклади
та висновки;
-
завдання виконано
з затримкою.
|
Дотримання правил віртуального спілкування
|
-
використана
власна електронна скринька;
-
застосовані
правила віртуального спілкування;
-
використано
функції прикріплення файлу;
-
дотримано етичні
принципи та норми.
|
-
використана
власна електронна скринька;
-
застосовані деякі
правила віртуального спілкування
-
використано
функції прикріплення файлу;
-
дотримано деякі етичні
принципи та норми.
|
-
використана не
власна електронна скринька;
-
не застосовані
правила віртуального спілкування
-
не використано
функції прикріплення файлу;
-
не дотримано
етичних принципів та норм.
|
Робота з ІКТ
|
-
використовуються
не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації;
-
дотримуються правила
безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-
демонструються
вміння створювати гіперпосилання;
-
демонструється
високий рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
|
-
використовуються не
лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації;
-
демонструються
вміння спільно працювати у мережі;
-
дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-
демонструються
вміння створювати гіперпосилання;
-
демонструється
середній рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
|
-
використовуються лише запропоновані сервіси для
представлення інформації;
-
демонструються слабкі
вміння спільно працювати у мережі;
-
дотримуються деякі
правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-
демонструються
вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-
демонструється
низький рівень навичок роботи з
комп’ютерними програмами;
|
Немає коментарів:
Дописати коментар